LÉTO 2021 BYLO Z POHLEDU DOMÁCÍHO CESTOVNÍHO RUCHU HISTORICKY NEJLEPŠÍ

LÉTO 2021 BYLO Z POHLEDU DOMÁCÍHO CESTOVNÍHO RUCHU HISTORICKY NEJLEPŠÍ

LÉTO 2021 BYLO Z POHLEDU DOMÁCÍHO CESTOVNÍHO RUCHU HISTORICKY NEJLEPŠÍ

Léto 2021 bude z hlediska domácího cestovního ruchu ve slovenských statistikách nejlepší v historii. V létě tvořili přibližně 80 % návštěvníků, tedy absolutní většinu hostů ubytovaných na Slovensku, domácí návštěvníci, na které se zaměřila i taktická kampaň agentury na podporu cestovního ruchu SLOVAKIA TRAVEL. Slováci trávili dovolené na Slovensku celkem 3,2 milionu nocí, přičemž v hotelech, penzionech nebo chatách se během letošních prázdninových měsíců ubytovalo 1,02 milionu domácích hostů, což představuje nárůst počtu Slováků o 16,1 % oproti roku 2019, který byl považován za dosud nejlepší turistický rok v historii Slovenska.

„Naskočili jsme na vlnu a připravili kampaň, jaká v našem cestovním ruchu ještě nebyla. O prázdninových destinacích se mluvilo všude – v televizi, v rádiu, četli jste o nich v tištěných médiích. Slováci cestovali po Slovensku a na vlastní oči viděli místa, o kterých předtím jen četli nebo slyšeli. Procenta by byla ještě vyšší, ale potřebujeme si uvědomit, že mnoho Slováků trávilo léto na chalupách nebo u přátel,“ řekl Václav Mika, generální ředitel SLOVAKIA TRAVEL.

Po úspěšné letní sezóně se SLOVAKIA TRAVEL zaměřuje také na zahraniční trh a zahajuje informační kampaň v České republice, Polsku a Maďarsku, ve které vysvětluje především pravidla vstupu zahraničních turistů na Slovensko. Prioritou je také Expo Dubaj s vizuálně i obsahově poutavou expozicí ve slovenském pavilonu, která naši zemi prezentuje jako atraktivní dovolenkovou destinaci.

 

Facebook Instagram YouTube Zpět nahoru